czwartek, 18 września 2014

Pożegnanie....

Tak, tytuł mówi sam za siebie, nadszedł czas pożegnania z moim małym mieszkankiem.......
Spędziliśmy tutaj 12 lat, mnóstwo czasu, wspomnień i ważnych wydarzeń, tych dobrych i tych gorszych....
Przed nami zupełnie nowe wyzwania... również te aranżacyjne :)
To  już ostatnie kadry z mojego dotychczasowego miejsca na ziemi:





 Do zobaczenia w nowym miejscu, chciałabym powiedzieć, że niedługo, ale przez jakiś czas na pewno będę nieobecna w blogowym świecie....
Pozdrawiam ciepło wszystkich tu zaglądających, pamiętajcie o mnie :)
Ewa


7 komentarzy:

  1. Powodzenia! Mieszkanko było śliczne i przytulne, ale jestem pewna,że w nowym miejscu będziesz miała większe pole do działania. Cierpliwie będę czekała na posty w nowym mieszkanku. Pozdrawiam Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa,jakoś tak smutno mi sie zrobiło......Ja sie bardzo przyzwyczaiłam do Twojego mieszkanka , więc mogę sobie tylko wyobrazić jak Ty sie przywiązałaś! Pozwodzenia Ci zyczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubiłam zwiedzać te Twoje 'cztery kąty' :) ślicznie urządzone, ze smakiem, bardzo inspirujące... ale kolejne mieszkanko, to kolejne liczne możliwości aranżacji, na pewno z przyjemnością będziesz się wyżywać artystycznie przy urządzaniu nowego gniazdka :P w zeszłym roku miałam to samo, trochę żalu i sentymentów, a potem nowy rozdział i szaleństwa remontowe :D
    Trzymam kciuki Ewo i z ciekawością będę wypatrywała kadrów z nowych wnętrz :)
    Pozdrowienia!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie trochę smutno jest się wyprowadzać z tak cudnie urządzonego mieszkania...ale z drugiej strony przed Wami nowe wyzwania np.urządzenia sobie na nowo i już się domyślam jak pięknie będzie...Trzymam kciuki i z niecierpliwością czekam na relacje blogową :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często zagladałam na twojego bloga i na deccorię żeby nacieszyć oko i się inspirować przy remoncie swojego. Czekam z niecierpliwością na nowe wnętrza ( a mój mąż już sie boi co znowu wymyślę:). Pozdrawiam. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkanko urządzone bardzo gustownie ,więc nie chcę wiedzieć co się będzie działo w tym nowym !!!!! Oj będzie się działo ,już nie mogę się doczekać :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie dobierasz dodatki. Masz ich dużo a jednocześnie nie zagracasz pomieszczenia. To się nazywa zmysł dekoratora :p

    OdpowiedzUsuń